Zero este Totul, nu Nimicul
Totul este Intregul , numit si nenumit
Totul este Intregul , numit si nenumit
ceea ce e numit nu este vesnic. s-a nascut din nenumit si se va intoarce in nenumit (daca numitul nu se vrea intregul), pe parcurs numindu-se
nenumitul primeste un nume si astfel se creaza toate cele cu nume
cine n-are dorinte vede esenta lucrurilor, vede nenumitul, intregul fara de nume
cine are dorinte , isi face din manifestarile celor numite , propriul univers, numit si el
fiecarei manifestari ii corespunde , spre echilibrare, o alta manifestare.
asa cum apa se desparte de aer, asa sint si cele doua manifestari care se echilibreaza reciproc.
atunci cind apa creeaza un val, ridicindu-se in teritoriul aerului , manifestindu-se, si aerul va crea propriul val ( de aer) ca se va manifesta in teritoriul apei.
amindoua aspectele au aceeasi sursa, apa si aerul sint doar nenumitul care a primit un nume : aer , respectiv apa. sursa ambelor nume este nenumitul, din care apar toate cele numite
nenumitul este intregul
nenumitul si numitul este intregul
doar numitul , nu este intregul, este doar o suma de manifestari.
cind numitul se vrea intregul, afla ca n-are seva, ca n-are radacina, ca e deconectat de sursa
nu te poti indragosti de cele numite, uitind de Intreg, adica de nenumitul, adica de sursa
inteleptul, privind intregul vede numitele si nenumitele, iar privind numitele, fara dorinte , vede intregul.
astfel, pe cele numite le trateaza fara preferinte, vazind in ele aceeasi sursa, nenumitul
inteleptul invata prin exemplu, nu prin vorbe. nu doar ca le trateaza pe toate fara preferinte, dar are grija sa nu nasca dorinte in altii, prin exemplele lui .
inteleptul, practicind nonactiunea, este , astfel, una cu pacea.
singura dorinta pe care-o naste in ceilalti este dorinta de pace, de armonie.
inteleptul, prin faptele sale, nu obliga pe nimeni si nu se obliga pe sine .
faptele lui doar permit spatiu pentru exprimarea armoniei, el neintervenind in actiune . astfel, actiunea ramine toata in fapta celui ce-o implineste, inteleptul fiind oar facatorul de pace, adica cel care a creat spatiu pentru exprimarea unei actiuni armonioase.
timpul s-a nascut din nontimp, asa cum numitul s-a nascut din nenumit.
odata nascut, i s-a dat, spre echilibrare, moartea.
timpul nu este fara sfirsit. timpul va muri si el.
vesnicia este in nontimp. acolo este viata vesnica. acolo este sursa . in zero, care e totul, nu nimicul.
zero este numele dat nenumitului . zero vorbeste despre toate cele numite si nenumite. zero este nenumitul , totul, din care se nasc celelalte numere, numite.
zero nu poate fi cuprins.
pentru ca e nenumit , el nu poate fi identificat.
cu toate ca nu poate fi identificat, este in toate.
intregul este: toate cele numite si nenumite. il poti cunoaste pe zero, doar fiind una cu zero, fiind una cu intregul, fiind una cu sursa.
asta o poti face fiind una cu cele numite SI nenumite . doar numitele nu sint intregul, cu toate ca formeaza universul.
virtutea biruieste fara efort, pentru va virtutea are armonia de partea ei si , astfel, insusi universul o sustine.
Adevarul este calea de la nenumit la numit si apoi de la numit la nenumit . Adevarul este calea numitului catre intreg, catre sursa. in intreg, numitul este una cu nenumitul, cauza este una cu efectul .
inteleptul invata prin exemplu, nu prin vorbe. nu doar ca le trateaza pe toate fara preferinte, dar are grija sa nu nasca dorinte in altii, prin exemplele lui .
inteleptul, practicind nonactiunea, este , astfel, una cu pacea.
singura dorinta pe care-o naste in ceilalti este dorinta de pace, de armonie.
inteleptul, prin faptele sale, nu obliga pe nimeni si nu se obliga pe sine .
faptele lui doar permit spatiu pentru exprimarea armoniei, el neintervenind in actiune . astfel, actiunea ramine toata in fapta celui ce-o implineste, inteleptul fiind oar facatorul de pace, adica cel care a creat spatiu pentru exprimarea unei actiuni armonioase.
timpul s-a nascut din nontimp, asa cum numitul s-a nascut din nenumit.
odata nascut, i s-a dat, spre echilibrare, moartea.
timpul nu este fara sfirsit. timpul va muri si el.
vesnicia este in nontimp. acolo este viata vesnica. acolo este sursa . in zero, care e totul, nu nimicul.
zero este numele dat nenumitului . zero vorbeste despre toate cele numite si nenumite. zero este nenumitul , totul, din care se nasc celelalte numere, numite.
zero nu poate fi cuprins.
pentru ca e nenumit , el nu poate fi identificat.
cu toate ca nu poate fi identificat, este in toate.
intregul este: toate cele numite si nenumite. il poti cunoaste pe zero, doar fiind una cu zero, fiind una cu intregul, fiind una cu sursa.
asta o poti face fiind una cu cele numite SI nenumite . doar numitele nu sint intregul, cu toate ca formeaza universul.
virtutea biruieste fara efort, pentru va virtutea are armonia de partea ei si , astfel, insusi universul o sustine.
Adevarul este calea de la nenumit la numit si apoi de la numit la nenumit . Adevarul este calea numitului catre intreg, catre sursa. in intreg, numitul este una cu nenumitul, cauza este una cu efectul .
nenumitul e intregul .
nenumitul naste numitul.
nenumitul si numitul sint intregul.
nenumitul naste numitul.
nenumitul si numitul sint intregul.
pe numit, supranumitul isi aseaza temelie .
numitul si supranumitul sint intregul
supranumitul este tot ce poate fi numitul
supranumitul e intregul
supranumitul este tot ce poate fi numitul
supranumitul e intregul
"Totul , care este ", numit si nenumit,
este tot una cu
"Totul, care ar putea fi" , deja numit si ...inca nenumit ?
este tot una cu
"Totul, care ar putea fi" , deja numit si ...inca nenumit ?
pe astea doar Adevarul le desparte .
iisus Hristos l-a implinit pe om , in intreg, la dreapta Tatalui
Antihrist vrea sa-l puna pe om ( creat dupa chipul si asemanarea Tatalui ) , numit fiind, la temelia "inca nenumitelor", care ar fi tot un intreg
altfel spus,
"toate cele nenumite, adica nenumitul" ,
ar fi tot una cu
"toate cele care ar putea fi numite"
"toate cele nenumite, adica nenumitul" ,
ar fi tot una cu
"toate cele care ar putea fi numite"
adica nenumitul , ca sursa pentru toate cele care ar putea fi numite
este tot una cu
supranumitul, care e colector a toate cele care ar putea fi numite ( de catre om, care , fiind creat dupa chipul si asemanarea Tatalui ar avea capacitatea sa nasca numite )
mai simplu spus, daca toate cele numite ar fi exprimate "nenumitul absolut" ar fi tot una cu "numitul absolut"
pe astea doar Adevarul le desparte , lamurind timpul si nontimpul
care e calea de urmat?
Nonactiunea
Calea catre sursa.
daca nenumitului nu-i spui cumva, spre ex, nenumitul, nasti nimicul.
ori...nimicul nu exista. exista nenumitul si atunci cind nenumitul primeste nume, nenumitul se exprima , nascindu-se din nenumit.
nimicul nu exista. exista doar nenumitul care poate primi un nume , manifestindu-se, astfel, in universul celor numite.
universul celor numite e plin ochi.
competitia si dorinta se sustin
dorinta, tot hranindu-se , naste numitele.
toate cele numite , inclusiv numele lor, se dezvolta corelat cu sirul lui fibonacci
azi , lumea e plina de dorinte si de competitii ș si mai multe numite se vor naste si tot naste .
astfel, omul se indreapta spre cunoasterea Intregului cunoscind toate numitele .
totusi, intregul nu e in afara noastra, in cele numite, ci in interiorul nostru, in zero , care e totul, nu nimicul
armonia e calea catre intreg.
stiintele nasc competente in cele numite, descoperind alte si alte numite, la nesfirsit
in timp ce omul isi cizeleaza competente in cele numite, se departeaza de radacina , de sursa, de nenumit.
daca nenumitului nu-i spui cumva, spre ex, nenumitul, nasti nimicul.
ori...nimicul nu exista. exista nenumitul si atunci cind nenumitul primeste nume, nenumitul se exprima , nascindu-se din nenumit.
nimicul nu exista. exista doar nenumitul care poate primi un nume , manifestindu-se, astfel, in universul celor numite.
universul celor numite e plin ochi.
competitia si dorinta se sustin
dorinta, tot hranindu-se , naste numitele.
toate cele numite , inclusiv numele lor, se dezvolta corelat cu sirul lui fibonacci
azi , lumea e plina de dorinte si de competitii ș si mai multe numite se vor naste si tot naste .
astfel, omul se indreapta spre cunoasterea Intregului cunoscind toate numitele .
totusi, intregul nu e in afara noastra, in cele numite, ci in interiorul nostru, in zero , care e totul, nu nimicul
armonia e calea catre intreg.
stiintele nasc competente in cele numite, descoperind alte si alte numite, la nesfirsit
in timp ce omul isi cizeleaza competente in cele numite, se departeaza de radacina , de sursa, de nenumit.
...va urma
cunoasterea trebuie sa vina din interior.
RăspundețiȘtergereraspunsurile le gasesti in zero, in totul
Tao vorbeste despre dinamica starii de echilibru
RăspundețiȘtergerenonActiunea este Calea
RăspundețiȘtergerenonActiunea reprezinta dinamica starii de echilibru care permite manifestarea Armoniei.
pui un bob de porumb in pamint si , peste o vreme, ai o frumusete de porumb.
fiecare "orice" are propria partitura cu care se armonizeaza, in "concertul" Univers.
sa te armonizezi cu propria partitura, asta e calea.
Intregul le naste pe toate cele care poarta un nume.
astfel, cele care poarta un nume sint parte a intregului.
atita tot ca Intregul, manifestindu-se sub Timp, intr-un fel particular, poate fi numit (1). Intregul nenumit fiind dincolo de Timp, in nonTimp.
nonActiunea, adica dinamica starii de echilibru care pemite manifestarea Armoniei, unifica , intr-un Intreg, Intregul din nonTimp cu manifestarile Intregului in imperiul Timpului.
nonActiunea te aseaza in pozitia celui care este parte a Intregului, te face una cu Intregul
Intregul, de dincolo de Timp si manifestarile lui sun Timp, formeaza o Multime, o Barca(2) .
Mindria a nascut o noua Multime, o noua Barca(3) .
Aceasta Multime, se vrea a fi formata din cele numite (vezi 1) si din cele care ar putea fi numite vreodata.
sau, altfel spus, aceasta noua Multime, sa-i spunem Supranumitul Intreg, daca ar avea Timp suficient , ar putea sa fie tot ceea ce Intregul din prima Multime ar putea fi .
Supranumitul Intreg se vrea una cu Intregul, pentru ca , zice el, Intregul si Supranumit Intregul sint tot una, atita tot ca unul este exprimat sau inca neexprimat ( dar s-ar exprima daca ar avea Timp), iar celalalt , cel de dicolo de Timp, este neexprimat.
cheia intersectiei acestor multimi este Omul.
Supranumit Intregul isi intemeiaza Multimea pe o caracteristica fundamentala a omului : este creat dupa chipul si asemanarea Tatalui. simplu spus, Omul e Creator.
fiind Creator, poate crea si tot crea pina cind, daca ar avea Timp, le-ar crea pe toate cele care se pot crea.
Omul nu poate avea doi stapini , unul in Intreg si celalalt in Supranumit Intregul.
Esti ori intr-o Barca(2) ori in alta Barca(3)
daca esti in Barca 2, Calea spre Intreg este Iisus Hristos, iar harta este Ortodoxia.(ancorindu-te in Ortodoxie, poti verifica orice alta "harta" . ancora aia trebuie sa fie de negociat)
daca esti in Barca 3, drumul spre Supranumit Intregul este antiHrist .
cea mai sigura alegere pentru a te pastra in Barca 2 este nonActiunea.
cea mai sigura alegere pentru a te pastra in Barca 3 este Omul Creator, care de-atita creatie ,neobosita, ajunge sa se creada dumnezeu.
nonActiunea, adica dragostea de Intreg, adica Armonia, este Calea catre starea " Una cu Intregul "
ar putea, poate, spune cineva: dar de de nu "inchide" Intregul manifestarea Timpului, inchizind si exprimarea Supranumit Intregului ?
pentru simplul fapt ca intreaga Creatie sub Timp, care a durat 7 zile, a fost Buna.
e imposibil s-o inchizi pe motiv ca nu e Buna .
" "v-a cerut sa va cearna ca griul" si au fost dati . daca dragoste nu e , nimic nu e "
RăspundețiȘtergereLucifer, primul intre ingerii lui Dumnezeu,a cazut
Iuda, primul intre apostolii lui Iisus, a cazut, cernut de catre Lucifer
Lucifer vrea sa fie Dumnezeu
Iuda este Antihrist