"jocul pe viitor"
poti atasa unui Efect o probabilitate de implinire x.
totusi, acelui Efect ii poti atasa si o probabilitate de neimplinire, 100%-x.
totusi, acelui Efect ii poti atasa si o probabilitate de neimplinire, 100%-x.
iata cum arata "jocul pe viitor":
se urmareste o singura tinta , micsorarea catre 0 a probabilitatii de neimplinire a acelui Efect.
aceasta depresiune , creata pe procentele de neimplinire a unui Efect care se evaporeaza brusc, trage catre 100% probabilitatea de implinire a acelui eveniment
altfel spus, intr-un astfel de joc, Viitorul trage Prezentul catre sine
intr-un astfel de joc, practic se "lucreaza" pe Viitor
dar nu crescind probabilitatea de implinire ci micsorind probabilitatea de neimplinire
poate ca pare aceeasi treaba dar, in fapt, nu e
cum se poate micsora probabilitatea de neimplinire a unui anume Efect ?
nasti un element ajutator, adica un EFECT ajutator , care are o caracteristica speciala: se poate armoniza cu Efectul pe care-l vrei implinit
Armonizindu-se, acest EFECT ajutator micsoreaza ( proportional cu intensitatea lui) probabilitatea de neimplinire a Efectului pe care vrei sa-l implinesti
Implinind un anume Efect, care iti este la indemina, poti influenta implinirea unui alt Efect, caruia nu-i mai poti mari ( peste un anumit procent ) probabilitatea de implinire , iar asta se intimpla pentru simplul fapt ca, procedind astfel, ii micsorezi probabilitatea de neimplinire
totusi, translatorul influentei este rezonanta. trebuies indeplinite conditiile rezonantei
Efectele trebuiesc armonizate pentru ca sa-si poata transfera probabilitatea de implinire ( intr-un final )
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu